czwartek, 24 czerwca 2010

ZLOT....



19 czerwca  w Warszawie  odbył  się III Ogólnopolski Zlot  Scrapbookingu...
Oj działo się...
 mnóstwo wspaniałości do  kupienia  i podpatrzenia
Prace złotych rączek  ze  scrap.com.pl.:) ale  nie  tylko,
pokazy , wymiany...
Ja pierwszy raz  wziełam  udział w  wymianie pudełek
oto moje  na wymianę.
jeśli  dobrze  pamiętam dostało  się ono
PatiS
mam  nadzieje  , że  przydasie  ze środka przydadzą  się:)






Druga  wymiana  w  której  wziełąm  udział była  wymiana notesów
niestety  nie wiem komu  przypadł w  udziale:(
Jeśli  dobrze pamietam to pierwszy notes  jaki wykonałam...



A już  wkrótce moje ATC na  wymianę na
Polki  Scrapują
temat wymiany "moje  miasto"
i moja  zescrapowana  Warszawa
ale  to  za  moment...
Pozdrawiam i  niech  wreszcie  przestanie  padać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz