sobota, 18 grudnia 2010

ŚWIĄTECZNA NIESPODZIANKA

Witam  bo  bardzo długiej przerwie w  blogowaniu.
Już prawie zapomniałam  jak to się robi ;).
Ale codzienne  sprawy i praca zajmowały mi  tyle  czasu i  energii ,
 że  niestety  na  nic innego już nie starczyło.
Przygotowania do Świąt już w " początkowej fazie końcowej".
Część prezentów już przygotowana , część w fazie przygotowywania.
Pieczenie pierników, świąteczne ozdoby, prezenty i te "kupne " i hendmejdowe...
Różne - różniste, lepione , pieczone , dziergane, malowane , lukrowane...
Wszystko nabiera powoli kształtów.
NA SZCZĘŚCIE.
Na świąteczne życzenie mojej siostry
wykonałam ozdobne serduszka  na jej  choinkę.
Mam nadzieję , że się spodobają , to niespodzianka , jutro odbiór:)



Pozdrawiam jutro kolejna niespodzianka.....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz