środa, 4 maja 2011

CYRK.....

Przyznaję ,  jestem  uzależniona  od  wyzwań  na  portalu Polki  Scrapują.
Niestety czasami  brakuje  mi  czasu  na  udział  w wyzwaniach.
Ale  jeśli  tylko  mogę ...
to  działam.
Na ostatnią  wymianę  ATC której  tematem   był  CYRK ,
  powstały  takie  oto  prace.
Jedna zgodnie  z  zasadami  portalu  poleciała  do Kamili ,
która  została  wylosowana  jako  moja  para  do  wymianki.
ATC jest w  stylu  retro , wykorzystałam  grafikę  dostępną   w  internecie,
trochę  tuszu ,  starej  książki , kolorowech  zszywaczy , brokatu.
Górna  część jest  podklejona  pianką  i  pokryta  glossy accents  co  daje   fajny  przestrzenny  efekt.
Mam  nadzieję  , że ATC będzie   miłą  niespodzianką  dla  Kamili.
To  jej pierwsza  wymiana.



Pozdrawiam ciepło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz